Joost Klein heeft geluk met gebeurtenissen rondom het songfestival: ‘alles is goed gegaan’
Ondanks dat Joost Klein niet kon optreden tijdens de Eurovisiesongfestival finale afgelopen zaterdag, heeft hij toch een opmerkelijke toename in populariteit beleefd.
Zijn nummer “Europapa” is momenteel het meest beluisterde lied op Spotify in diverse landen en de videoclip heeft al meer dan 27 miljoen views op YouTube gekregen.
Bovendien heeft zijn Instagram volgersaantal spectaculair groeit; hij heeft momenteel 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ vertelde aan Editie NL dat, ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie voor Klein qua naamsbekendheid gunstig heeft uitgepakt.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.