Jumbo roept dit product terug: Niet eten en terugbrengen!

wi 1jpg

In Nederland staat Jumbo Supermarkten, als een van de grootste supermarktketens, bekend om hun uitgebreide assortiment en klantgerichte benadering.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

Met hun vestigingen door het hele land streeft Jumbo naar hoogwaardige producten en uitstekende service.

Consumentenbond waarschuwt klanten van deze drie supermarkten: Controleer je bon!

Jumbo heeft recent aangekondigd dat er een terugroepactie is voor hun Jumbo Lemon Zero frisdrank in 1,5 liter flessen.

De terugroepactie geldt specifiek voor flessen met EAN-code 8718452537662 en houdbaarheidsdatum 28-2-2025.

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

De flessen zijn per ongeluk gevuld met Jumbo Lemon Regular in plaats van de suikervrije variant, wat van belang is voor mensen met een beperkte suikerinname, zoals diabetici.

Klanten die in het bezit zijn van deze flessen worden dringend verzocht deze terug te brengen naar hun dichtstbijzijnde winkel.

“Het Jumbo-filiaal informeert klanten dat het volledige aankoopbedrag zonder vragen wordt terugbetaald en een kassabon is niet nodig voor de teruggave,”

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

“Tijdens routinecontroles heeft Jumbo een foutieve vulling ontdekt en heeft onmiddellijk actie ondernomen om consumenten te informeren en mogelijke gezondheidsrisico’s te minimaliseren,”

“De proactieve maatregel benadrukt de toewijding van Jumbo aan klantveiligheid en productintegriteit,”

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

“Voor meer informatie over deze terugroepactie heeft Jumbo een speciale klantenservicelijn geopend,”

“Klanten kunnen contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 – 0220 161 voor verdere vragen of zorgen,”

Door deze factoren betalen wij meer in de supermarkt dan onze buurlanden!

1. Het volledige aankoopbedrag wordt zonder vragen terugbetaald
2. Ook zonder kassabon krijgen klanten hun geld terug.
3. Deze foutieve vulling is ontdekt tijdens routinecontroles.
4. Klanten wordt verzocht het product terug te brengen.
5. Klanten krijgen uiteraard het aankoopbedrag terug!

author avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven