Direct na de opening ondervindt Casa Hazes, de nieuwe brasserie van Rachel Hazes, een stortvloed aan klachten.
Klanten uiten hun ontevredenheid over meerdere aspecten, zoals vieze toiletten en onaangename geuren die door het personeel worden verspreid.
Hoewel Rachel Hazes vol trots haar brasserie op sociale media in het hart van La Carihuela toont, waarbij ze een dagelijks vol terras laat zien, vertelt de werkelijke ervaring van gasten een ander verhaal.
Klachten blijven binnenstromen over Casa Hazes, met een gast op Tripadvisor die meldt dat de toiletten niet fatsoenlijk worden schoongemaakt.
“Het viel me op dat het toilet echt smerig was… En het was pas tien uur in de ochtend. Niet alleen de pot, maar ook de vloer en de wastafel”, aldus de gast. “De ober rook om 10 uur in de ochtend al ontzettend naar oud zweet! Echt smerig!”
Ondanks deze tegenvallende ervaring keerde dezelfde gast later op de dag terug voor de lunch, echter ook hier ontbrak de kwaliteit.
“Het brood was vettig en rook vreemd…”, klaagde dezelfde gast. Een andere bezoeker deelde een vergelijkbare negatieve ervaring.
“De verkeerde witte wijn, te zoute kipsaté, vuile toiletten en de keuken die op zaterdagavond om 20:30 uur al sluit! Op zaterdagavond! Gasten werden gewoon weggestuurd…” aldus de klacht.
Deze gast is niet van plan om terug te keren vanwege de hoge prijzen in verhouding tot de geboden kwaliteit.