Vorig jaar opende Jandino Asporaat FC Kip in Rotterdam, een fastfoodrestaurant dat zich richt op kipgerechten, geïnspireerd door zijn personage Judeska.
Na een grote toestroom van gasten in de eerste dagen, besloot Jandino het restaurant al na één dag tijdelijk te sluiten om de keuken te vergroten en aan de vraag te voldoen. Recente beoordelingen tonen echter een neerwaartse trend in klanttevredenheid.
Snackspert heeft kritiek geuit op FC Kip, waarbij opgemerkt wordt dat de kwaliteit van de kip niet aan de verwachtingen voldoet. Tevens wordt het restaurant door veel mensen als ’te duur’ ervaren.
Maar de kritiek stopt daar niet. Een veelvoorkomend thema in de beoordelingen is ‘WC’, en dit blijkt een groot probleem te zijn.
Klanten klagen over vieze toiletten en gebrek aan hygiëne. Reacties variëren van “De wc’s waren ronduit smerig” tot “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Sommige klanten melden zelfs verstopte toiletten en gebrek aan schoonmaakinspanningen.
Een persoon schrijft: “Er zat een kroeshaar tussen mijn patat en laten we niet spreken over die gore toiletten.“
Nog iemand anders zegt: “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Maar dit is nog niet alles, het wordt nog erger.
Nog iemand anders zegt in een beoordeling: “Er zat een kroeshaar tussen mijn patat en laten we niet spreken over die gore toiletten.“
Nog iemand anders zegt: “Burgers koud! Toilet heel goor!!! Erg jammer.” Maar dit is nog niet alles, het wordt nog erger.
Deze negatieve feedback werpt twijfels op over de algehele hygiëne van het restaurant en doet vragen rijzen over de toestand van de keuken.